onsdag 14 juli 2021

TvÄ arbetsdagar kvar och galet varmt...

Vilken tropisk hetta det varit idag 🌞 Jag har jobbat hemma, och det funkade bra fastĂ€n det varit galet varmt. I vĂ„r carport har vi tvĂ„ mindre uppvĂ€rmda förrĂ„d. I det ena av dem har vi inrett till kontor, sĂ„ dĂ€r har jag suttit och jobbat idag. Carporten gör ju att det blir skugga sĂ„ det var helt ok att sitta dĂ€r.

DĂ„ har jag bara tvĂ„ arbetsdagar kvar. Sen Ă€r det semester. SĂ„ himla hĂ€rligt 😊 Det ser ju ut att bli relativt bra vĂ€der ocksĂ„ nĂ€sta vecka. Det hoppas vi pĂ„. Nu vill man bara jobba undan sĂ„ att skrivbordet Ă€r tomt nĂ€r man gĂ„r hem pĂ„ fredag. NĂ„gon större oförberedd uppgift fĂ„r inte dyka upp nu. Det vill man ju inte, haha...


Det har varit varmt för hundarna idag, men de har mestadels legat i carporten hos mig nĂ€r jag jobbat. Jag har haft dörren öppen sĂ„ de har legat precis utanför 😊 SĂ„ idag har de sluppit hundgĂ„rden Ă€ven om de trivs bra dĂ€r ocksĂ„.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...