torsdag 1 juli 2021

Regn hela dan...

Oj, vad det regnat idag. Det har inte regnat så här mycket på flera veckor, men det gör gott för gräset och rabatterna 😊 så vi ska inte klaga.

Ikväll ska vi på yoga i grannbyn, se här. Jag har inte varit på någon yogaklass sen innan pandemin, så det känns nästan lite nervöst men det ska såklart bli kul. När vår längre semester börjar om några veckor ska jag gå där minst en gång i veckan, tänkte jag. Då ska det vara utomhus. Det ska också börja en strandyoga på morgnarna v 28 vid Mälarhusen. Det hade varit roligt att prova 😊 Ett bra sätt att börja dagen.

Idag när det är inneväder skulle man egentligen börjat ta tag i källaren här, men jag har ingen inspiration. Däremot gjorde jag en ny omgång flädersaft häromdan så ikväll ska jag hälla upp den på flaskor. Det blir väl inte mer aktivitet på mig mer än så ikväll 😉

Allmogeskåpet har blivit en följetång, haha... men nu är det i alla fall klart. Skivan med komstadstenen lyckades Mats med perfekt. Så himla fint det blev och en jättebra avställningsyta att ha om man skulle behöva det.  


Imorgon är det vaccinationsdags för spruta nr två. Då blir det en tur till Kristianstad.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...