onsdag 7 juli 2021

Första tidningen...

Till Morsdag fick jag en prenumeration på Antik & Auktion och idag kom första numret. Det som fångade min blick var ju den stora rubriken att det är blomstringstid för allmoge. Det var ju väldigt passande nu när vi sparat och gjort vid skåpet nere i Komstad 😊 I och för sig har vi ju gjort om det som man absolut inte får göra enligt Knut Knutsson, haha... men hade vi sparat det som det var hade vi ju inte velat använda det. Det är en balansgång det där...


Jag har jobbat hemma idag och det var ju en fröjd nu med fibern. Imorgon blir det jobbet igen. Har en del att skriva ut, Då är det redan torsdag också imorgon och snart har den första veckan av mina två gått. Sen är det semester igen. Så himla skönt. 

Vi har inte planerat in nåt speciellt, det blir väl mest Österlen gissar jag, men några utflykter hade varit roligt. Vi har pratat så länge om att åka till hängbron som Mats var med och byggde utanför Olofström. Det hade varit kul. 

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...