onsdag 9 juni 2021

Semesterplaner...

Idag har bilen stått helt stilla då jag jobbat hemma. Känns bra att kunna göra det emellanåt, men det får planeras efter vad jag ska göra. Vår fiber är ännu inte inkopplad och vi har inte hört något. Det är sagt innan midsommar, så det får vi ju hoppas på 😊 Jobbmässigt kommer det att underlätta så mycket för mig.


Nu om nåt helt annat. Jag har ett tag gått och grubblat på vårt lusthus i Komstad. Den där riktigt mysiga känslan finns inte där inne. Förra sommaren gjorde vi iordning den gamla kökssoffan som stod i källaren och satte där. Nu har jag fått ytterligare en idé och det är att sätta dit ett gammalt allmogeskåp, jag tror det är en överdel, som stod i en av garderoberna på ovanvåningen. Jag har ingen bild på det, men jag ska sätta hjul på det och hitta en fin skiva att lägga ovanpå. Jag tror att det kan bli ett trevligt litet avlastningsbord 😊 På semestern ska jag sen lägga ut möbelgruppen som vi har där nu på Blocket eller nåt. Jag vill ha nåt annat i trä som ger en mjukare och mysigare känsla. Trasmattor har jag gott om ifall jag vill ha det. Jag får prova mig fram helt enkelt. Egentligen skulle jag vilja måla om där inne också.

Längtar så till semestern nu...

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...