torsdag 3 juni 2021

Ny sorts pelargon...

Ni undrar väl var jag blivit av nånstans, haha...? Arbetsveckan rullar på snabbt som vanligt. Mina två hektiska veckor varje månad har börjat så efter arbetsdagen har jag även jobbat lite här hemma och då blir det inte att jag sätter mig och skriver här också. Min rygg är något bättre, men jag tar värktabletter när jag känner att jag behöver det och så fick jag ett par övningar att göra när jag var hos sjukgymnasten i tisdags. Nu var det övningar som jag redan gjorde, för nu har jag gått så pass mycket på yoga så jag vet vilka övningar som är bra för ryggen. Men, det var ju bra att få bekräftat att man gjorde rätt i alla fall 😊 Nåja, det här ska väl gå över så småningom med hjälp av yogan och bowen. 

Det kan jag ju berätta att jag hade väldigt ont i ländryggen för några år sen och det försvann gradvis när jag började med yogan och bowenterapin. Jag vet inte vilket av det som var bäst, men hjälpte, det gjorde det i alla fall. Av någon anledning har jag dragit ner på båda de här grejerna just nu så det är kanske en orsak till att jag fått ont i ryggen igen. Så jag ska nog hålla mig till det 💗


Jag var borta en sväng på Öspab ikväll efter jobbet. Jag brukar alltid köpa hängpelargoner till mina två amplar som jag har, men det hade de inga än så jag köpte fyra stycken av en annan sort. Jag föll för dessa då bladen var lite ovanliga, så nu har jag satt två stycken i varje korg. Fint blev det 🌸

Jag har ytterligare en ampel som hänger på vårt cykelskjul och där ska jag sätta de två skotten av Mårbacka som jag har kvar. 

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...