tisdag 8 juni 2021

Första löpturen efter ryggskottet...

Jag kan komma med en glad nyhet. Idag känner jag mig bättre i ryggen. Det var t o m så i eftermiddag på jobbet att jag glömde bort att jag hade ont. Så skönt att det förhoppningsvis vänt nu. När jag kom hem gav jag mig ut på en liten liten löprunda för att känna efter hur det kändes i ryggen. Det blev ett styck varv runt vår lilla sjö på 1,5 km, men det får räcka nu första gången. Det känns bra nu efteråt, så om ett par dagar ska jag prova att lägga på ytterligare 1-2 kilometer.

Jag känner mig som ett troll just nu, men jag ska klippa mig på torsdag, äntligen. Jag hade egentligen tänkt att klippa mig redan för 2-3 veckor sen, men det var i vevan när jag skulle ta sprutan och då ville jag inte ut bland folk och utsätta mig för nån smittorisk. Det är konstigt, men varenda gång jag är hos frissan så tänker jag att "nu får jag inte låta det gå för länge till nästa gång", men lik förbannad blir det så i alla fall 😊 Känns det igen kanske...?


Jag klippte ner min ena palettblad häromdan då den bara skjutit i höjden. Jag vill ju att de ska grena sig och då måste man klippa ner dem. Nu har där redan börjat komma nya små blad. Kul 🌱

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...