onsdag 16 juni 2021

Inga hundar hemma ikväll...

Vi är utan hundar här hemma 😔 Denna gången Leia löper har Raffe helt klart slagit rekord i galenskap. Fastän han har Lilja som sällskap är han helt löptiksknäpp. Vi kunde inte ha honom hemma här. Han skäller och skäller och skäller som en dåre. Så kan vi inte ha det, om inte vi blir galna så blir grannarna det. Jag måste ju till jobbet också de flesta dagar. Nu är han borta hos vår uppfödare tills Leia löpt klart vilket är snart hoppas jag. 

Lite klurigt att få ihop allt, men imorgon hämtar jag hem Leia och Lilja hit och så får Raffe vara kvar där borta. När Leia försvinner så ska han väl lugna sig och även börja äta igen för det har han inte gjort på flera dagar nu. Det känns inte alls bra, han är alldeles för gammal för sånt här ståhej 😞 

Så ni förstår att jag är lite down just nu. Jag tror också att jag blir lite så inför semestern. Då kommer tröttheten över en och det känns som om "man hade inte orkat en dag till". Känns inte det igen, eller...?



Nä, nu längtar man efter ledighet och Österlen 💖

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...