tisdag 22 juni 2021

Raffe är hemma igen...

Jag fick plantorna med vita jordgubbar av min kollega igår, så ikväll har jag satt dem på plats i min tomma pallkrage. Roligt att ha lite jordgubbar här hemma också. Nu får jag bara hoppas att de tar sig.


Nu har Leia löpt färdigt och Raffemannen är hemma igen. Ordningen är äntligen återställd 💖 Han är lite knasig fortfarande och springer efter henne, men det avtar mer och mer. Denna gång hon löpte blev han tokigare än vad han brukar bli. Undrar varför det blir så? Det slår helt slint i skallen på han... 

Nu ligger de nära bredvid varandra, precis som vanligt 😊


Då är det bara två arbetsdagar kvar. Sen är det SEMESTER! Dock bara en vecka i denna omgång, men ändå. Jag längtar 😊 Det händer lite under den veckan. Vi firar silverbröllop och så är det spruta nr två som ska tas. 

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...