torsdag 15 februari 2024

Nya ljusstakar och tulpaner...

Då var det redan fredag imorgon. Så himla skönt med lite ledighet 😊 Vi får se om det blir nån tur ner till Österlen i helgen. Vi har inte varit där nere med nån reda sen i november och det beror mycket på att vintervädret varit hemskt. Det har varit snö, is och halka. Det har varit storm. Det har varit regn och översvämningar, men sen har det också varit både jul och nyår som vi firat hemma. Därefter blev det affär med lilla stugan och nu vill vi såklart lägga tid på den så att den kommer iordning.

Men, så fort det blir lite vår i luften så måste jag ner där. Jag längtar...


Både Mats och jag hjälptes åt med att förgylla Alla hjärtans dag igår. För ett tag sen hittade jag ett presentkort här hemma där sista dan att handla på det var just idag. Så efter jobbet åkte jag ner till stan och köpte dessa två fina ljusstakar och sen när jag kom hem hade Mats köpt tulpaner 💕 Jättefint blev det på köksbordet här hemma. Tulpaner är verkligen en av mina favoriter.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...