söndag 25 februari 2024

Havet laddar kroppen...

Så glad jag blev när jag såg att en krokus slagit ut och lyste så gult och fint nere i trädgården i Komstad. Det är så roligt just med de här krokuslökarna som kommer precis intill äpple- och päronträdet. Det var de första lökarna jag grävde ner i trädgården efter att jag köpt min farbrors halva av huset. Det var hösten år 2014, så de lökarna är snart tio år gamla 💗


Efter att vi ätit frukost har vi som rutin att vi kör iväg och går med hundarna borta vid Gyllebosjön, men igår körde vi till Borrbystrand istället. Det kan ju blåsa väldigt vid havet, men det var helt ljuvligt där. Knappt någon blåst alls och bara ett fåtal människor. Leia for direkt ut i havet som hon brukar, men Cindy är mer skeptisk men hon gick faktiskt ett tag i vattenbrynet.


Vilken härlig energi jag fick efter att vi varit vid havet. Det var precis vad jag behövde 💗Mats säger att han känner ingenting med att komma ner till havet så här och gå längs stranden, medan min kropp bara laddas med positiv kraft och ork 😊

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...