onsdag 9 december 2020

Yogapass...

Det är mörkt när man åker hemifrån och det är mörkt när man kommer hem. Man kan ju bli galen för mindre...  Jag vet att jag snackar illa om snön, men just nu hade det inte varit helt fel om det kom lite. Jaja, nog med gnäll 😉 

Jag har precis gjort ett pass yinyoga här hemma. Nu när jag har jättemycket på jobbet är det extra viktigt att kroppen får återhämtning och jag inbillar mig att detta är bra för mig. Eller rättare sagt, jag vet att det är bra för mig. När jag gör yoga letar jag alltid fram en speciell artist på Spotify och det är en kvinna som kallar sig Snatam Kaur. Hon har precis den musiken jag vill ha när det är yogadags. Sen har jag köpt Magdalena Mecwelds bok och följer de program hon har där. Där lite olika beroende på vilken sinnesstämning man befinner sig i.


Ja, man får försöka så gott man kan och göra det som passar en själv och det man tror på 💗

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...