onsdag 2 december 2020

Mitt paket kom igår...


Mitt efterlängtade paket kom igår och jag var snabb som en vessla att hämta ut det 😊 Det går inte att undvika att se var det kommer ifrån. Det är första gången jag beställer något därifrån. De har jättefina grejer men de kostar ganska så mycket, men just nu var de här nedsatta till hälften så då passade jag på 😊


Välpackade var de...


Tada... Två stycken plädar i konstpäls som vi ska ha i soffan i tv-rummet. Jag har två ljusa fleecefiltar alltid liggande där, men det kommer att bli mycket mer ombonat och mysigare med dessa. Just denna modellen ska efterlikna varg och heter Aspen pläd Wolf. Jag valde storleken 110x150 då jag ska ha dem liggande på soffdynorna, men det finns även en storlek större, och andra färger också.


Lurbas och Frulle låg mycket i sofforna och då passade det bra med fleecefiltarna för de är så lätta att tvätta när det hände nån olycka, men nu när det inte är några djur i sofforna längre blev det dessa istället. Jag ska visa sen när de kommit på plats 😊

Fina plädar hos Newport HÄR

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...