onsdag 23 december 2020

God Jul önskar jag alla...



Jag har inte visat hur bra det blev med de ny plädarna i TV-soffan 😊 Så himla mjuka och sköna att ligga på. När jag ska ha dem så här ovanpå var det bra att jag inte tog den större storleken. Dessa är alldeles lagom.


Hela rummet fick mycket mer lodge-stil över sig. Precis som jag vill ha det 💗

Här hemma är det en ylstuga... till skillnad mot julstuga 😀 Leia har börjat löpa så henne lämnade vi hos Monika i söndags så Raffemannen är själv här hemma. Han tycker lite synd om sig själv, om jag säger så, så fattar ni nog, haha... 

Julfriden lägger sig sakta men säkert över Trolle Hill. Allt är inhandlat och städningen är snart klar. Julskiva är på och granen ska kläs ikväll när Rebecca kommer.

GOD JUL önskar jag er alla mina vänner som är här inne och läser ⭐

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...