tisdag 15 december 2020

Fyra kilometer...

Det blev fyra kilometer idag 😊 Vi körde ner till HĂ€ssleholmsgĂ„rden efter jobbet. Det smĂ„regnade och var allmĂ€nt mörkt och trist sĂ„ jag trodde bara att jag skulle orka den lilla rundan pĂ„ 2,5 km. NĂ€r man kommer till ett visst stĂ€lle pĂ„ den strĂ€ckan kan man vĂ€lja att svĂ€nga höger av mot start/mĂ„l igen eller sĂ„ kan man göra som jag gjorde idag att jag svĂ€nger vĂ€nster och tar samma runda som jag precis sprungit fast motsatta hĂ„llet. DĂ„ blir hela rundan tillbaka till start/mĂ„l ca fyra km. Det hade jag inte rĂ€knat med. Bra jobbat Ing-Mari 💗 

Det Ă€r inte konstigt att man Ă€r trött. Det Ă€r sĂ„ grĂ„tt och trist ute och soltimmarna har ju lyst med sin frĂ„nvaro 😉 den senaste mĂ„naden hĂ€r nere i södra Sverige. Har jag sagt att jag ska pĂ„ hĂ€lsokontroll pĂ„ fredag via jobbet? Jag har inte varit pĂ„ nĂ„gon sĂ„dan pĂ„ mĂ„nga Ă„r, sĂ„ det ska faktiskt bli spĂ€nnande. Hur mina vĂ€rden Ă€r har jag ingen aning om. Jag vĂ€ger nĂ„gra kilon för mycket, men jag hoppas att min löptrĂ€ning hela hösten har positiv pĂ„verkan. Jag berĂ€ttar mer om det efterĂ„t.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...