onsdag 6 december 2017

Mina beställningar...

Jag fick meddelande idag om att soffbordet som jag beställda för några veckor sen är på gång att skickas från leverantören. Förhoppningsvis kommer det nångång under nästa vecka. Ska bli spännande att se hur det blir. Aron tar vårt gamla, så det behöver jag inte lägga ut till försäljning eller lämna på loppis.

Hängare behövs alltid
Jag beställde ett par nya hängare från Ellos häromdan. Tanken var att Aron vill kanske ha den långa i sitt sovrum. Den kortare kan eventuellt dölja några fula hål på en vägg i Rebeccas kök. Blir det inte så, behåller jag dem själv till nåt bra ställe antingen här hemma på Trolle Hill eller i Komstad. Jag tyckte de var så fina 😊 Lite lagom slitna och shabby. Det var faktiskt första gången jag beställer något från Ellos. Där är väldigt mycket snygga inredningsgrejer. Jag beställde också ytterligare en ny matta. Jag ska visa sen när den kommer.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...