söndag 17 september 2017

Svettig yoga ikväll...

Då var vi hemma från Österlen igen. Jag har varit på yoga ikväll. Som jag skrivit förut har jag sen jag började i våras gått på medelkundaliniyogan och den passar mig bra, tycker jag. Idag gick medelpasset i förmiddags när vi var i Komstad så skulle jag gå på nån yoga idag, så fick jag gå på den avancerade kundaliniyogan nu ikväll. Det passet var ju betydligt tuffare än medel, kan jag säga. Jag kommer nog att försöka hålla mig till medelpasset ett tag till om jag kan, men det känns ändå väldigt bra att ha provat på detta och känt att jag hänger med även där och klarar de passen om jag missar de andra.

Då börjar en ny arbetsvecka imorgon. Tänk att halva september redan har gått. Ikväll när jag var ute med doggarna innan läggdags kändes det riktigt kallt i luften. Jag vill inte tänka på att vi snart har flera månader framför oss med vinter och kallt. Nä, det vill jag inte tänka på alls nu. Idag, nere i Komstad var det rena sommarvärmen. Vi satt t o m ute och åt lunch. Så härligt!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...