lördag 9 september 2017

Inredningsplaner...

Nu när hösten kommer vill man göra om lite :-)
Jag vaknade imorse och kände mig så utvilad. Skönt att göra det för en gångs skull och speciellt när det är helg också. Jag satte igång med att tvätta sängkläder och röja undan här hemma. I vårt tv-rum skulle jag vilja ha ett nytt soffbord, ett runt. Detta har vi haft sen vi flyttade in i vår första lägenhet 😉 När jag nu räknar efter har vi haft det i mer än 25 år. Det kan man inte kalla slit och släng precis. Eventuellt flyttar det med Aron till hans nya lägenhet. Han skulle fundera på det...

Det är riktigt höstväder ute. Det har regnat varje dag sen i lördags när vi var på Öland (!) Jag tände en brasa imorse. Då blir det lite mysigt när man går runt och plockar och ställer iordning.

1 kommentar:

Petras- Enjoy Life Every Day sa...

Det är ganska mysigt att få gå hemma och greja tycker jag. Vi håller också på med hemmafix denna helgen. Idag är vi uppe tidigt och skall sätta igång med städning och höstpiff.
Soffbordet du har är en gammal goding! Men ibland vill man ju förnya sig.
Hoppas du hittar något nytt som du gillar lika mycket som det ni haft så länge.
En mysig söndag till dig!
Kram Petra

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...