måndag 18 september 2017

På bröllop i Singapore...

Vilket minne för livet för Rebecca att få vara med på ett bröllop i Singapore 😊
Rebecca landade i Singapore i fredags. Hon har åkt dit med två arbetskamrater från Cork varav den ena är från Singapore, så de bor där hemma hos Durrahs (tjejen som är från Singapore) familj. Tydligen så skulle en släkting till henne gifta sig i helgen (detta hade jag missat i vår korrespondens) och då var Rebecca medbjuden. Hon skickade bilder från bröllopet igår. Vi skrattade gott när vi såg bilderna. Jättefina familjebilder och så är blonda Rebecca med där mitt i 😊

Helt sprucken...
Nu till något helt annat. Jag beställde en ram häromdagen från Gallerix. För länge sen visade jag här på bloggen att jag hade hittat en gammal "Kryddschema"-plansch nere i Komstad. Nu äntligen hade jag tagit mig i kragen och beställt en ram till den. När jag så packar upp ramen så är glaset sprucket på flera ställen. Så himla typiskt nu när jag äntligen blivit färdig med att beställa en. Förhoppningsvis så kommer det en ny om några dagar då det bara var att maila bildbevis till dem vilket jag gjort idag. Hoppas bara att den är hel när den kommer...

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...