onsdag 17 juni 2015

Snart sista arbetsveckan...

Efter midsommarhelgen har jag bara en vecka kvar att jobba innan semestern börjar. Det ska bli så skönt med lite ledighet, känner mig ganska så sliten faktiskt. Jag ska bara ha tre veckor då jag redan haft tre veckor i februari när vi hälsade på Rebecca i Australien. Tre veckor är alldeles för lite under sommaren, men vad gör man? Det får bli så detta år. Vi har i alla fall fått vår beskärda del av värme och sol redan i år. Här hemma är det dåligt med den varan, just nu i alla fall. Man kan ju hoppas på att solen kommer snart.
Jag har beställt en ny almanacka från personligalmanacka.se. Det är kul att få en precis som man vill ha den. Med just de bilder man vill ha och även utförandet inuti. Jag valde bilden på Raffe och mig från helgens utställning. På baksidan blev den en bild på Raffemannen själv.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...