torsdag 2 april 2015

Godnatt och upp i ottan...

Klockan är bara tjugo över nio, men det är redan läggdags för mig. Imorgon åker vi tidigt till Stockholm för nästa hundutställning. Packningen är klar och hunden är klar :-) Raffe blev tvättad igår och borstad och kammad idag. Nu kan jag inte göra mer. Nu gör vi vårt bästa imorgon och så får vi se hur långt det räcker. Det blir en lång dag imorgon. Gissa om jag kommer att vara trött när vi kommer hem. Sen på lördag går bilen ner till Österlen för lite påskfirande. Ska bli skönt att komma ner där några dagar. 

3 kommentarer:

Unknown sa...

Hej

Mitt namn är ibla och jag har läst din blogg lite då och då. Du skriver väldigt intressant!

Jag skrollade i arkivet och såg att du läst beskattningsrätt på kristiansstads högskola. Jag läser där nu och dör över hur svårt det är. Jag tänkte kolla om du har några tips som du kan dela med dig kring hur tentorna är utformade eller om du råkar några gamla tentor kvar. Jag skulle vara oerhört tacksam över din hjälp.

Vänliga hälsningar
En vilsen tjej bland alla avdrag och icke avdrag.

Chapmans dagbok sa...

Hej Ibla! Jag har svarat dig genom att klicka på ditt namn ovan. Jag hoppas du ser det. Hälsningar Ing-Mari

Unknown sa...

Hej Ing-Mari!
Super tråkigt men jag hittar inte det du skrivit. Om du har möjlighet får du gärna mejla mig till ibla.makdessi@gmail.com

Tusen tack för att du tar dig tiden :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...