lördag 11 april 2015

Morgonpromenaden avklarad...

 Våra morgonrutiner ser oftast likadana ut. Lite skillnad såklart om det är helg eller vardag. När jag stigit upp går jag ut och tar ut hundarna från hundgården och ger dem mat. Sen går jag och hämtar tidningen medan hundarna får springa av sig i trädgården eller runt här på gården. India ska alltid även ner i logen och kolla och sen går hon oftast in en vända i stallet också. Undrar vad hästarna tänker...

 Efter att hundarna är färdiga med sitt, så sätter jag in dem i bilen medan jag tar ut hästarna. Det känns säkrast så. På helgerna blir det lite annorlunda. Då går vi vår morgonrunda antingen före eller efter frukost. Idag blev det efter frukost. På vardagarna hinns det inte med någon morgonrunda. Det tar vi när jag kommer hem istället.

En nerblötad Raffeman. Han skulle såklart dricka när vi kom tillbaka. Han är en riktig kladdepelle när han ska dricka :-)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...