tisdag 25 februari 2014

Ny vecka...

Ny vecka och allting är som vanligt igen. Mats och Aron kom hem lyckligt i söndags från Österrike. De hade haft en bra resa. Jag valde ju att stanna hemma och jobba eftersom jag precis börjat jobba igen på en ny tjänst på min gamla arbetsplats men det kändes ändå trist när de åkte iväg. Då ångrade jag lite att jag inte åkte med, men om några veckor blir det en kortveckas skidresa och då följer jag med. Då åker vi med Svevia-gänget till Trysil. Det ska bli kul.

Söndagens utställning gick väl sådär. Domaren tyckte att Raffe var för kraftig. Jag och Monika har haft denna diskussion och enligt henne så är han precis lagom. Han är grov och tidigt utvecklad i kroppen. Han är lik sin far. Men det var bra träning för oss. Jag tyckte själv att jag fick honom att springa fint och han stod fint också. Det är bara att lägga detta bakom sig och sikta in sig på nästa utställning som är om en månad i Malmö. Då ska han gå juniorklass. Det ska bli spännande. 

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...