lördag 15 februari 2014

Lite medikamenter beställda...

Ni tror väl helt att jag försvunnit från jordens yta. Det har varit dåligt med inlägg här på bloggen i veckan, men det har varit fullt upp här hemma. 

Lördag morgon och första dagen på sportlovet. Igår åkte Mats och Aron med buss till Österrike. Jag är hemma och jobbar och tar hand om hundarna. På lördag är det ju dessutom valputställningen i Qpoolen där vi ska vara med. Rebecca kom hem igår och imorgon fyller hon år så då firar vi henne. 

Häromkvällen hittade jag en hemsida och ett företag som heter Svenska Djurapoteket som ligger i Anderslöv av alla ställen. Där beställde jag lite preparat som är bra för hundarnas leder och rörlighet. Jag hade några andra tabletter innan som de fick, men de är slut så nu jag tänkte prova något nytt. De kommer förhoppningsvis nu i veckan. 
 

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...