torsdag 12 december 2013

Bara en vecka kvar...

Imorgon kväll ska jag på julbord med jobbet. Respektive får också följa med. Vi ska till Hovdala slott. De brukar ha ett väldigt gott julbord, så det ser vi fram emot. 

Sen har jag bara en arbetsvecka kvar på mitt nuvarande jobb. Mitt vikariat går ut den 20 december och det blir inte förlängt. Hon som jag vikarierade för har börjat jobba igen efter sin sjukskrivning, så nu är jobbet slut för min del där. Det känns tråkigt för jag har trivts så bra och jag kommer att sakna dem jättemycket.

 Nu blir jag som tur är inte arbetslös utan jag går tillbaka till min gamla arbetsplats på Hässleholms kommun. Min tjänstledighet går ut den siste denna månad, så den 2 januari börjar jag jobba där igen. Fast jag har fått en annan tjänst där jag vissa procent ska jobba tillsammans med förvaltningsekonomen med budget och intern kontroll, så det kommer att blir bra. Det är jag säker på, så nu träffar jag mina gamla arbetskamrater igen som jag saknade när jag slutade där. Det lönade sig att studera även när man är så gammal som jag är... :-)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...