onsdag 6 februari 2013

Redan onsdag...

Haft min lediga dag idag för att plugga så mycket som möjligt. Nu har det tyvärr inte blivit så jättemycket plugg. Skulle hämta ena bilen som varit på verkstad, sen iväg och handla mat. Stalltjänsten väntar också och sen i eftermiddag var jag på jobbet på möte. Jag är ju tjänstledig därifrån nu när jag studerar och de ville träffa mig för att höra lite vad jag har för framtidsplaner. Imorgon väntar en dag på min LIA-plats och på fredag ska jag till skolan. Då ska jag och två klasskamrater träffas på skolans bibliotek för att slå våra "kloka" huvuden ihop och försöka komma på nån bra lösning på den första inlämningsuppgiften vi fått av vår lärare. 

Jag är rädd för att jag kommer att vara mindre aktiv här på bloggen framöver. Vi har äckligt mycket i skolan just nu. Magkatarren närmar sig. Skämt åsido, men det är jättemycket nu och studierna kommer att ta mycket av min tid. 

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...