lördag 9 februari 2013

Ny tidning för mig...

Jag har i tidigare inlägg berättat om att Rebecca är hemma nu några veckor för att hon är ute i praktik. Hon gör sin praktik på hästmagasinet Hästfocus. Ett månadsmagasin som har sin redaktion i Moheda. Denna tidning har jag inte läst innan, så den är helt ny för mig. Hon ska vara där i fem veckor och hon verkar trivas förträffligt. Hon har redan fått följa med på flera reportage. Ett av dem var långt iväg, ända uppe i Värmland. Igår körde hon iväg på sitt första egna reportageuppdrag. Hon var hos en 17-årig tjej som rider islandshästar. Det reportaget kommer förmodligen med i nr 3, så det ska bli spännande att läsa.


Imorgon är det årsmöte med Newfoundlandsklubben Södra. Detta år som varit har jag suttit som suppleant, men nu ska jag bli ordinarie. Jag fick förfrågan om jag ville sitta kvar ett år till, och det sa jag ja till. Vi har väldigt trevligt på våra styrelsemöten.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...