onsdag 12 december 2012

Kallt som attans...

På kvällarna när jag kommer hem brukar jag ta in Vanilj direkt oavsett vem det  är som har insläppet. Ikväll kändes det extra kallt. Jag trodde jag skulle förfrysa händerna, helt klart. Minus 13 grader visade termometern då, och nu lite senare är det ännu kallare. Vanilj trivs inte ute i kylan och vill komma in. Hon snurrar på huvudet på ett speciellt sätt när man kommer och ska ta in henne. Hon gör likadant när det regnar och är ruskväder.

En sommarbild när det var varmt och skönt.
Jag ändrade lite på hennes annons som jag har på Blocket igår kväll. Sänkte även priset och förde annonsen högst upp på listan igen. Efter en stund ringde Rebecca. Då var det en familj som hört av sig och som ville komma och titta och provrida henne. Lite senare var där en tjej från Blekinge som mailade och ville komma och träffa henne. Det får bli under julledigheten när Rebecca är hemma och kan visa upp henne. 

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...