tisdag 25 december 2012

Juldagen, en slappardag...

Julafton är över. Vi har så mycket mat kvar, så att vi får leva på julmat ett tag framöver känns det som.  Idag blir det nog inte så mycket gjort här hemma. Juldagen brukar bli en riktig slappedag. Jag fick en ny mobiltelefon, förresten. Min nuvarande har så lite minne, så jag har knappt kunnat ha några appar alls upplagda, men nu ska jag kunna göra lite mer med denna nya.

Det blåser ordentligt där ute. Man vill knappt sticka ut näsan utanför dörren. 

1 kommentar:

UlricaA sa...

blåser kallt här oxå, ska strax bege mig till stallet. Sen får jag sätta mig och jobba några timmar idag tror jag, om jag orkar med min förkylning. Hemskt att man alltid ska dra på sig en förkylning till jul! Ha en god fortsättning! kram!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...