onsdag 10 oktober 2012

En lillsemester...

Jag skrev igår om att jag ska göra något roligt i helgen. På fredag efter att min föreläsning är klar kör jag upp till Kalmar och hälsar på Rebecca. Då ska vi ha det mysigt och gå och shoppa och kanske gå ut och äta nånstans eller så  lagar vi något gott i korridorköket (beroende på hur det ser ut i deras kök :))

Det ska bli riktigt kul. Fastän vi har varit mycket på Öland, så har jag inte varit så mycket inne i själva Kalmar. Det blir liksom inte att vi lämnar Öland när vi väl är där. Det finns det gamla Kalmar med fina gamla små hus och så slottet såklart. Det finns säkert många mysiga affärer också. Bara närheten till vattnet är ju en höjdpunkt. Vi får väl se vad vi hinner med. Jag tar såklart med mig kameran och visar här sen.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...