tisdag 9 oktober 2012

Äntligen...

...hittade jag en snygg höstjacka, och på HM av alla ställen. Jag brukar inte handla där för jag blir ofta så besviken på kläderna när jag tvättat dem. Linnen som tappar formen och toppar som krymper och noppar sig. MEN denna kappa med lite duffelstuk fastnade jag för direkt.

Annars har dagen bestått av hovslagarbesök i förmiddags. Sen en runda ner till stadens bibliotek för att låna lite böcker om beskattning (det var då jag slank in på HM också). Jag har också hunnit med att klippa mig i eftermiddag. Däremot att sitta och plugga har det inte blivit idag, men jag är ledig imorgon också så då får jag sitta hela dan. Tentan närmar sig, ve och fasa. 

Till helgen ska jag iväg på en rolig tur. Berättar mer om det sen... 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...