söndag 12 augusti 2012

Sista lediga dan...

Lille Frulle ligger och gotter sig i solen nere vid hästtransporten
Mitt sommarlov är slut för detta år. Imorgon börjar jag min LIA. Där ska jag vara i tre veckor. Sen börjar min 10-veckorskurs i beskattning på Kristianstad högskola. När den är slut ska jag tillbaka till min LIA. Så ser min höst ut.

Igår hade vi ett helt underbart väder. Jag var ute i princip hela dan och höll mest på med mitt ogräs. Mats hittade också äntligen ett fönster på Blocket som vi letat så länge efter. Ett av fönsterna på vårt garage är uppruttet och behöver bytas. Nu är det nya målat och klart och ska sättas upp idag.

1 kommentar:

Mimmi o Lexie sa...

Vädret här var också alldeles underbart, man får verkligen ta tillvara de få dagar som är fina denna sommar.Ha det gott.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...