lördag 25 augusti 2012

Höstkänslor...

Jag vaknade imorse och fick en sådan lust att åka iväg och köpa en eller två bollkryssar till nånstans där ute. När jag kom till Öspab var bollkryssarna så tråkiga, men ljungen var fin. De var lite i dyraste laget, tyckte jag, men jag köpte ändå tre stycken. Jag tänkte att jag skulle pynta vår nya uteplats med höstblommor och lyktor. Detta fick bli en början.

Chapman är sitt vanliga jag igen. Skönt! Nu är det svalare i luften också. Imorgon ska vi åka iväg med Carmen på en "till salu-hästvisning" på Österlen. Det har vi aldrig gjort förut så det blir spännande. Vi får väl se om det dyker upp någon spekulant. Rebecca kommer också hem imorgon från en veckas semester i Turkiet. Sen åker hon tillbaka till Kalmar i veckan som kommer. Hon börjar också sina studier igen den 3 sept, samma datum som jag.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...