måndag 9 januari 2012

Vardag igen...

Måndag och min skola har börjat igen. Kul att träffa alla igen, men det kändes som man glömt allt vad bokföring heter men det kommer väl snart tillbaka igen :). Aron har inte börjat idag. De börjar imorgon. När jag kom hem i eftermiddag och efter att jag tagit in hästarna körde jag ner en runda till stan. Jag skulle hämta Rebeccas linser som hade kommit. Jag passade då samtidigt på att beställa tid för synundersökning åt mig själv. Jag inbillar mig att min syn har ändrats de sista månaderna. Det känns annorlunda och jag har ofta huvudvärk, så på fredag fick jag tid. Jag kollade också lite på rean och lyckades hitta ett par svarta vinterkängor av curlingmodell för bara 299 kr, ett fynd.  

1 kommentar:

Pillans sa...

Samma här ..alltså med synen ,,,göööör jobbigt tid bokat till på fredag aldrig haft glasögon men nån gång ska väl det var dags

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...