tisdag 31 januari 2012

Precis som en liten husmor...

...känner jag mig ikväll. Jag visste att jag hade en påse krusbär i frysen och fick för mig att jag skulle göra kräm. Till våren ska jag faktiskt plantera några krusbärsbuskar här hemma. Det är ett bär som har glömts bort av svenska folket känns det som. Det är nog för att de kan vara lite sura, men att göra kräm på dem blir jättegott, tycker jag.

Det färdiga resultatet!
Jag är också så himla glad ikväll för vi fick tillbaka vår senaste tenta idag (i ekonomistyrning) och det hade gått så bra fastän jag trodde att jag hade misslyckats totalt. Det kändes så dåligt när jag gick därifrån för att där var så mycket jag var osäker på, men det visade sig att jag tänkt rätt ändå...

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...