onsdag 4 januari 2012

Klockan är halv åtta...

...och det är beckmörkt ute och vinden sliter och drar i huset. Ännu en storm är här, denna gång vid namn Emil. Hästarna är fortfarande inne. Jag får ta och kolla staketet innan de släpps ut idag. Vi har en födelsedag idag. Aron fyller 17 år. Det ska vi fira ikväll med tacos och tårta. Jag hoppas bara att inte strömmen försvinner för då får vi ställa in, men än så länge än den kvar. Peppar, peppar... 

Det har varit lite skralt med inlägg på sistone. Jag har haft lite bloggtorka känns det som. Förhoppningsvis ska det bli bättre framöver men jag kan ärligt erkänna att januari- mars är mina "deppmånader". Jag skulle bara kunna packa en väska och fly från stormar, regn och snöoväder. Det kan man förhoppningsvis göra sen som pensionär nån gång i framtiden :)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...