onsdag 3 november 2010

Min födelsedag..

En av mina presenter

Imorse fick jag inget kaffe men väl sång och presenter på sängen. Jag fick bland annat den här fina bakboken med Leila. Framöver ska jag försöka att hinna med att baka mer här hemma. Jag tycker det är mycket roligare att baka än att laga mat, det är bara den där tiden som fattas hela tiden. Det är nog inte bara jag som har det problemet.

Ikväll har jag varit sista gången av fotokursen. Ikväll pratade vi om bildredigering. Vår kursledare gav oss lite tips i Photoshop, så nu är det bara att sitta här hemma och testa fram och tillbaka. Det syns kanske inte så bra på bilden ovan, men jag har gjort bakgrunden svart/vit. Det har jag inte kunnat förut.

Jag måste berätta också att Rebecca har varit på Ullared idag med några kompisar. De pratade både med Morgan och med Ola-Conny. De blev fotade också tillsammans med dem. Kanske jag kan lägga upp nån bild på det senare.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis på födelsedagen. Hoppas att du ha haft en skön dag.
Kram Iren och Labbe

Anonym sa...

Lite försenat grattis på födelsedagen! från Åsa & Lots of Fun-gänget

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...