fredag 14 januari 2022

Yogadjur...

Jag ska nog köpa en lott ikväll 😊 Det finns ett Instagramkonto som kallar sig @yogadjuren. Jag tror att det är två kvinnor som har det kontot och nu har de framställt en jättesöt poster bestående av handritade djur som utför olika yogaövningar. Häromdan la de upp att de tryckt upp 50 st poster som man kunde beställa. Den är i storlek 50 x 70 cm.

När jag läste detta igår kväll stod det att där var sex st kvar och jag tänkte inte mer på det, men nu ikväll skrev jag till dem och frågade om det fanns någon kvar. Jag trodde nog att de skulle vara slut, men jag fick snabbt svar att där var en (1) kvar 😊 Den sista blir min. De är numrerade också, så den har nr 50/50. Kul!


Jag har gjort ett utklipp från IG. Inte så bra, men ni ser någorlunda hur den ser ut 😊

Jag har jobbat som vanligt idag, men ikväll känner jag mig lite frusen och frossig. Det är väl ändå ganska vanligt efter sprutan. Imorgon blir det till att hjälpa Aron att packa. Hans lägenhet ska tömmas i helgen och han flyttar in i sitt hus 😊

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...