söndag 23 januari 2022

Minnesfoto...

För nästan två år sen beställde jag en mugg över nätet där man designade motivet själv. Man valde bakgrund, hårfärg, hårlängd och hundras. Våra namn skulle också vara med. Muggen blev dubbelt så dyr då det tillkom både frakt och tullkostnad, men den är ändå en minnesvärd grej att ha. 


Denna helgen kom jag på att jag skulle ta ett foto på oss som efterliknar muggen på bilden. Jag letade upp ett ställe precis utanför vår tomt. Jag och doggarna placerade oss och så fick Mats vara fotograf. Känns bra att ha gjort detta 💗 Ett fint minne att ha för framtiden 🐾


Vad har vi annars gjort idag? Åkte ner till Hässleholmsgården i förmiddags och var med på en timmes styrkepass som löparklubben håller i. Första gången jag var med på detta. Känns så himla skönt att ha kommit igång med träningen igen.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...