torsdag 20 januari 2022

Jobba hemma och fixa till kontoret...

Nu klarade vi oss inte längre. Coviden har nästlat sig in i familjen. Jag jobbar hemma resten av veckan, och så får man bara hoppas på det bästa 💗

En sak som jag ska ta tag i när det blir lite varmare ute det är fixa till i vårt kontor. Vi har ju vårt kontor i ett litet förråd i vår carport. Det är ljust, fräscht och har mycket hyllor men när vi flyttade in här på Trolle Hill var det en del som hamnade där eftersom det inte hade någon given plats inne i huset. Det var sånt jag inte ville göra mig av med, men som jag egentligen inte hade plats för. Så det ska bli en utsortering till våren och det som jag vill behålla ska förvaras i fina korgar eller liknande. Känns bra 😊 Det är också länge sen jag sålde grejer på Blocket så det ska jag också ta tag i till våren.

Trevlig förvaring från Ikea

Snygg korg från Jysk

Dessa gillar jag. Från Jysk

En sån här korg jag sen innan. Från Rusta.

Jag är ju svag för korg 😊 Lite grönt, korg och trä. Det är alltid en trevlig mix.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...