tisdag 18 januari 2022

Kollar på trädgårdsbänk...

Jag såg två rådjur på vår väg igår kväll när jag kom i bilen, ca 100 m hemifrån. Det var ett tag sen jag såg några rådjur här, men nu stod de nere vid vår grannes hus och gick ut på vägen precis när jag kom. De var inte så stora och såg jättefina ut 😊

Jag satt och kollade på lite olika trädgårdsbänkar. Vi behöver en ny här på Trolle Hill.

Denna är lite fräck. Det var väl Ernst som gjorde nåt liknande på tv i somras. Denna är från Biltema.

En sån här hade vi på gården, vid stallet. Så himla skön och bra att sitta på. Från Ikea. 

Båda dessa ligger på kring 600 kr. Det ska bara vara någon enkel modell. Den ska stå vid vår carport, tänkte jag. Där är ett bra ställe att sitta och titta ut över vår lilla gårdsplan 😊

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...