lördag 22 januari 2022

En tidig vårfeeling...

Aningen tidigt men jag fick vårfeeling idag och fick då för mig att räfsa vår lilla gräsmatta som var helt full med småpinnar och ekollon. Pinnarna har fallit ner under de senaste stormarna och ekollonen föll väl ner i höstas. Det måste ha varit ett ekollonår ifjol för så mycket har vi aldrig haft nån gång sen vi flyttade hit. Gräsmattan var verkligen översållad med dem. Jag tog ingen förebild, men nu blev det riktigt fint och prydligt 😊 Jag hade egentligen tänkt ta en löprunda idag, men nu blev räfsningen mitt träningspass istället. Det gick väl lika bra det.


Det var jakt här i skogen imorse så det blev ingen skogsrunda i förmiddags.


Ska kanske också tillägga att än så länge har jag hållit mig frisk så förhoppningsvis klarade vi oss denna gång, men men.... jag ropar inte hej än 💗

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...