söndag 28 mars 2021

Snart är det påsk...


Lite påskpynt får man allt ta och ställa fram nu när påsken närmar sig. Jag har inte så jättemycket av den varan, men lite grann blir det i alla fall. När jag var liten och vi hade den stora tuppen i trä framme, så tyckte jag den var jätteful. Nu är det precis tvärtom. Den är den bästa 😊


 I morse hade vi en gäst i trädgården. Jag har hört han skräna här emellanåt, och då har det låtit som om han är inne hos grannen. Nu hade han hittat in till oss. Trevligt med fasanbesök 💖

Det blåser och regnar här nere på Österlen ikväll. Ett riktigt skitväder om man får säga så 😊 Vi har inte kört hem idag utan det blir imorgon. Jag behöver inte vara på kontoret imorgon så jag jobbar härifrån istället och Mats ska till Glimmingehus imorgon så det passar bra att vi stannar här. Sen blir det att vi åker ner hit igen till påsk. Vi brukar vara här på påsken. Så skönt och avkopplande det ska bli med några extra dagars ledigt.

1 kommentar:

Pillusan.blogg.se sa...

Så flitig du är med bloggen. Jag ska försöka komma igång igen efter att inte ha velat och orkat när jag varit sjuk.
Ska bli bättre på att kolla in din blogg med.
Ha en fin dag.
Kramar från mig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...