onsdag 17 mars 2021

Onsdag och löpträning...

Onsdag och då är det löpträning som gäller. Det regnade när jag skulle iväg så det var verkligen inget som lockade kan jag säga. Ser verkligen fram emot när man bara kan dra på sig ett linne och tights och sen är man klar 😊 Men regnet avtog när vi sprang iväg och vi hade samma träning som förra veckan, korta intervaller och styrka. Springa 2 x 200 m och sen en styrkeövning. Vi hade fyra stationer med olika övningar och detta gjorde vi två varv. Jobbigt... jag kommer att ha träningsvärk imorgon. 

Jag måste kolla på nya löparskor. De jag har, har det gått hål på längst fram. Mina tår är kanske för spetsiga 😀 Jag har kollat in lite vad de andra har och nästan alla har Asics.


Här är mitt äppleträd som där inte blir några äpplen på, helt oklippt än så länge. Kanske jag köper ett nytt och tar bort detta, men Ingrid-Marie måste det vara. Det är det godaste äpplet, tycker jag 😊

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...