fredag 5 mars 2021

Slut på arbetsveckan...

Då var det fredag igen. Så skönt då det varit en hektisk vecka. Jag fattar inte att det kan hända så mycket varje dag på jobbet. Det går i ett, men det är väl tur det. Hade såklart varit tristare tvärtom 😊 Semester har varit på tapeten ett tag och jag har lagt in om fyra veckor, en plus tre. Jag gjorde så i fjol också och det funkade bra.

Mats har blivit opererad i sin häl idag. Jag var och lämnade honom på sjukhuset kl 8 imorse och kl 10 var jag och hämtade honom igen. Det hade inte varit någon trevlig upplevelse tydligen (vem hade trott det) men nu är det gjort. Nu hoppas vi på att det läker fint och att han ska slippa ha ont framöver.

Denna helg blir en hemmahelg. Kommer nog mest att bestå av trädgårdsarbete, hundpromenader och förhoppningsvis någon löptur också. Kallt som attans är det ikväll och vad jag har förstått kommer det att bli en kall helg.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...