lördag 13 mars 2021

Gamla glaskaraffer...

Jag vaknade med sĂ„n energi dag 😊 Skönt med sĂ„n feeling emellanĂ„t. Det mĂ„ste man ta vara pĂ„ sĂ„ jag började med att jobba... Hade lite kvar frĂ„n igĂ„r som jag var tvungen att göra klart, men sen började jag damma det stora skĂ„pet vi har i matrummet. Jag har inte varit helt nöjd med de sakerna som stĂ„r dĂ€r och inte heller med vad jag har i fönstret i det rummet. Bland annat stod de hĂ€r tvĂ„ glaskarafferna i skĂ„pet som jag nu har stĂ€llt i fönstret istĂ€llet. KĂ€nns genast bĂ€ttre 😊 Vi testar sĂ„ hĂ€r ett tag.


Vi har gjort det bekvĂ€mt för oss i Ă„r hĂ€r nere. Mats bestĂ€llde fönsterputsning hit hĂ€romdan. Till utsidan dĂ„, insidan och ovanvĂ„ningen fixar vi sjĂ€lva. SĂ„ nĂ€sta gĂ„ng vi kommer hit Ă€r fönsterna rena och fina 😊 Vardagslyx som man fĂ„r unna sig ibland.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...