onsdag 24 februari 2021

Lite tankar så här en onsdag...

Jag har varit lite down de senaste dagarna, men jag tror att det beror mycket på att det varit så kallt och mörkt. Men nu vänder det känns det som. Snön smälter bort och man hör fåglarna kvittrar. Våren är på väg 😊 och det är så härligt för själen. Sen har jag de senaste månaderna jobbat alldeles för mycket och det sätter också sina spår såklart.

Ikväll har det varit löpträning. Det tog emot, men sen när man kommer hem och har duschat och ätit känns det så himla bra.


Jag hämtade mina underlägg idag som jag beställde från Newport häromdan. Så himla fina 😊 Det är fyra sådana som syns på bilden där tallriken liksom ligger i underlägget samt ett vanligt runt platt underlägg som jag mer ska ha som en "duk" på bordet. Det blir fint med dessa bruna mot allt det vita nu i nya köket. Till helgen ska jag köpa lite nya blommor och kanske några nya ytterkrukor också. Jag är inte riktigt nöjd med det jag har nu i köksfönsterna. Jag är kluven där. Jag tycker inte om att köpa en massa nya grejer, men sen å andra sidan måste jag ha det på ett visst sätt för att trivas. Det får bli en balansgång där på nåt sätt, tänker jag...

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...