tisdag 2 februari 2021

Vardagstankar...

Jag beställde lite grejer från Apotea häromdan och då bland annat dök det upp Nivea-creme i flödet. Ni minns sådan där gammaldags blå burk med vit kräm som man smörjer läpparna med. Jag blev lite nostalgisk och beställde två st för jag trodde det var den lilla lilla burken, men när de kom var de större än jag trodde och så var de dekorerade med olika motiv. Väldigt söta i alla fall 💗


Niveakräm hittar du HÄR

Min poster som jag beställde till köket kom igår så nu är den inramad och klar och ska hängas upp i köket. Just färgen på de orangea clementinerna kommer att bryta av bra mot det vita hoppas jag. Jag har också funderat lite på hur man kan mjuka upp känslan i det nya köket i och med att luckan och stilen på köket är modernare än vad vi haft förut. Korg eller mörkare trä skulle nog funka, men det är sånt som får komma efterhand tänker jag. Kanske nåt sånt här hade varit fint:




Bordstabletter och förvaringskorgar från HM Home.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...