torsdag 18 februari 2021

Snart ska det grävas...

Jag hade tänkte att jobba hemma idag, men det gick inte. Lite komiskt när vi just idag hade vårt inbokade möte med de som ska gräva fiber. Det kom en kille imorse och vi gick igenom var de ska gräva och var de ska gå in i huset. När klockan var tio la nätet av och jag fick inte igång det igen och då var det bara att packa ihop och köra bort till jobbet och fortsätta där. Tur att man har så nära. Nä, nätet har varit så dåligt de senaste dagarna. Vet inte vad som hänt. Planen är i alla fall att de ska gräva inne på tomten redan inom två veckor och sen ska det grävas från vägen och upp till oss och vår granne om 2-3 månader nånting. Det är sagt att det ska vara klart till midsommar 😊 Det hoppas vi på.

Fick ni också mycket snö igår? Här kom det jättemycket och idag börjar det redan bli mildare så den snön var ju helt onödig. Det var löpträning igår, men jag hoppade faktiskt över det. Kände verkligen inte för att ut i skogen och springa i 15- 20 cm snö och bli blöt och kall om fötterna. Nu ska det bli mildare så all snön är säkert borta till nästa onsdag.


Nu efter att vi gjort om köket vill jag ha in lite bruna detaljer för att bryta av mot det vita. Jag blev väldigt förtjust i Newports sortiment efter att jag beställde två st plädar därifrån för några månader sen. Jag såg att de hade väldigt fina underlägg så jag beställde några sådana häromkvällen. Jag hoppas att de kommer snart.



Ska bli spännande att se hur det blir när man dukar med dessa 😊

Du hittar underläggen HÄR och HÄR

Fredag imorgon 💗

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...