onsdag 10 februari 2021

Löpträning och fiber...

Det är fortfarande riktigt kallt. Ett plus är ju att det är rent och fint här inne 😊 Inte en massa grus på golvet som hundarna drar in i vanliga fall, haha. Jag har nog inte berättat att löpträningen har börjat igen efter en paus sen november. Ikväll var det tredje gången. Det tar emot att ge sig iväg nu när det är så kallt, men sen när man kommit hem, duschat och ätit är det ju bara så skönt. När vi var nästan tillbaka vid parkeringen mötte vi på slingan ett ungt par med en newfoundlandsvalp. Det är inte ofta man ser det. Undrar vilken uppfödare den kommer ifrån?

Då är det redan torsdag och jag tänkte jobba hemifrån imorgon. Jag ska försöka göra det ungefär varannan dag nu framöver. Jag får anpassa lite till vad jag har inplanerat. En del grejer behöver jag vara på jobbet för att kunna göra. En rolig grej som hände idag som hänger ihop med att jobba hemma var att de som ska gräva fibern ringde idag, och vi ska ha möte med dem nästa vecka 😀 Tänk va, nu känns ju inte fibern långt borta.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...