lördag 20 februari 2021

Antikrundan till sommaren...

Idag har jag plockat fram och fotat några gamla föremål som finns här i huset på Österlen. Både Mats och jag är flitiga tittare av Antikrundan och denna sommar kommer de till Ystad och då kan man redan nu maila bilder till dem. Sen i vår kommer de att välja ut föremål som ska vara med i programmet. 

Så nu har jag skickat några bilder. Bland annat en tavla som jag undrar över och ett gammalt golvur som vi har här och som jag också hade velat höra någon historia bakom. Vi får väl se om de hör av sig. Det hade ju varit hur kul som helst 😊


Så här ser det ut på innergården. Det blir alltid så här. Inget snö alls på vissa ställen och så meterhöga drivor på andra ställen, men idag är det plusgrader så nu har snön börjat sjunka ordentligt.



Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...